måndag 23 januari 2012

Vårnytt från Beach House

Bild lånad från Beach House.



Vilken dröm!

Har ni sett vilka underbara lakan Beach House kommer med nu i vår!
Så ljusa och fina med lite romantisk spets på....väcker verkligen ha begär.
Dessa läggs genast till min önskelista. 
Jag fick som ni vet provsova i lakanen som min dotter fått, och det var verkligen som en dröm att sova i dem.

De kommer också med en annan nyhet som jag tror min svägerska kan gilla. :)
Japp, de är Rosa.




Bild lånad från Beach House.


Skulle såklart inte tacka nej till dessa rosa mysiga lakan heller.
Nu gäller det att önska tillräckligt mycket bara. ;)


Ha en fin början på veckan!

5 kommentarer:

  1. Jag önskar lite åt dig också......Kram

    SvaraRadera
  2. Har inga sådana, men de där är ju helt ljuvliga... Kanske, kanske nån gång när jag känner mig väldigt rik!
    Ha en fin kväll!
    Jannike

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att de verkar helt fantastiska de där lakanen, men vågar ju inte prova av ekonomiska skäl. Nu gick jag ju och vann ett underbart nattlinne därifrån, så risken är väl att jag trillar dit nu :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer du lätt att göra. ;)
      Stort grattis till den härliga vinsten!

      Radera
  4. Ser ljuvligt goa och dyra ut ;-)
    Kramkram i massor söta du!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!