torsdag 27 september 2012

London del 1





Hotellet

Vi bodde på Hotell Rydges som ligger i stadsdelen Kensington i London.
Det var ett fint och prisvärt hotell som jag bokat via booking.com.

Vacker och inbjudande entré...






Inne i Lobbyn fanns många fina detaljer...





Hotellet har nyligen genomgått en renovering, och det märktes. :)

Vi fick alltså en bra upplevelse direkt när vi klev innanför dörrarna. Men det visade sig bli ännu bättre faktiskt. Vi blev visst uppgraderade från en Executive studio till en svit. Jo jag tackar jag!

Spända av förväntan begav vi oss upp till våning 4 och letade efter vårt rum.
401




Vi gick till vänster och helt plötsligt inser vi att vårt rum ligger...ha ha ha...i trapphuset.
Nåja, det är ju kanske ganska lugnt ändå när vi bor på översta våningen.

Nyfikna som barn på julafton öppnar vi dörren till vår svit...





...och hur det ser ut där, det tänkte jag visa imorgon. ;)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!