tisdag 18 september 2012

Hos frissan






Bästaste Pia

Här ser ni min frisör Pia in action! Snyggelisnygg bönan på Hårcity här i Sundsvall! ;)
Nu har utväxten på håret blivit färgad igen, och kalufsen blivit lite kortare och lättare. 

Sååå skönt! 

Nu börjar jag snart vara redo för en liten sväng till London med mina gótjejer.
Sitter just nu och filurar på vad vi ska hitta på under vår vistelse. Mest blir det nog shopping, men en och annan sevärdhet bör vi väl hinna med också.

Någon som har något bra shoppingtips som ni kan dela med er av?


Kram kram

8 kommentarer:

  1. Snygging! Visst är det toppen när frissan fått göra sitt. Jag har varit där idag också. Fast här då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hade blivit liiiite förvånad om du hade varit här. Fast det hade ju varit trevligt förstås. :)

      Kram

      Radera
  2. Håller med föregående skrivare. Snygging, du blev jättefin.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Så fin du blev! Vad härligt det är att få bli ompysslad så där!

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga du! Ja det är verkligen härligt!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul med lite shopping i London oc härligt att få en uppfräschning :) kram Diana

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!