måndag 17 september 2012

Att ta hand om sig själv





Lyxhustru

Idag kände jag mig verkligen som en riktig lyxhustru...vad nu det innebär?
Jag har i allafall bara tagit hand om mig själv, nästan hela dagen och det har varit såååå skönt och väldigt välbehövligt.

Var ledig idag efter arbetshelg, och passade då på att lyxa riktigt ordentligt.
Jag har Yogat, badat bubbelbad, gjort en ansiktsbehandlingt, fixat mjuka gosiga händer och ätit god lunch mm mm. Det enda som fattades var nog ett besök hos frissan för klippning och fix av en hemskt ful utväxt.
Men det, det tänker jag minsann göra imorgon. För då är jag ju också ledig, hi hi. ;)

Vad har ni pysslat med en dag som denna?


Kram


4 kommentarer:

  1. Har också tagit hand om mig när jag har gjort av med snuskigt mycket pengar på kläder till mig själv :)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som att du också haft en riktigt härlig dag! :)

      Stor kram

      Radera
  2. Härligt! Sådana dagar behöver vi alla ibland! Kramen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Synd att man är lite dålig på att ge sig själv dessa tillfällen.

      Kram kram

      Radera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!