onsdag 7 mars 2012

Fler baciller





Lugna dagar

Något Sportlov har det inte varit här inte. Lilleman är fortfarande krasslig. Tack och lov har han varit feberfri under dagen, och nu är han mest snorig och väldigt hostig.
Hoppas han hinner pigga på sig så vi kan få njuta av den värmande vårsolen som brukar dyka upp en stund på dagarna nu.

Tyvärr kom gubben hem från jobbet och är jättekrasslig - hostig och feber.
Min stora tjej tog en promenad till hästarna idag och kommer sedan hem och säger att hon känner sig hängig och att hon blivit alldeles kallsvettig på vägen hem.
Nu tycker jag att det räcker med sjukdomar här hemma! Så de så!


Har som ni kanske förstår inte så mycket att skriva om då vi mest myser i soffan nu.
Men snart så... :)


Kramar 

3 kommentarer:

  1. Ohhhhh, krya på er!! Kram

    SvaraRadera
  2. Neeää! Smittar den här skiten till och med i bloggosfären? Jag är inte direkt förvånad för så här dålig har jag inte varit på väldigt länge faktiskt. KRYA PÅ ER!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Skickar iväg en krya på dig kram.
    Mamma C

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!