torsdag 29 mars 2012

Att falla en smula


Lovely Leila

Idag kunde jag inte stå emot längre. Var in på Leilas nystartade web-shopp och föll handlöst för denna fina  emaljkastrull. Den får bli en liten påskpresent till mig själv bestämde jag mig för.

Har du inte kikat in där än - Bara gört vettja. ;)





Hur coola är inte dessa papperssugrör då?!!






Jag passade också på att beställa en slickepottslev...eller vad det nu kallas för.
Hur som helst så har Leila dessa gula till kampanjpris just nu, 49 pix bara.
Som hittat liksom. ;)






Lite inspirations shopping till köket är väl aldrig fel?
Jag brukar få lite ny energi och lust att dona i köket när jag har lite nya saker.
Så nu väntar jag spänt på ett fint paket på posten.

Väntar förresten på två paket nu. 
Min fina scarf från Tintinstyle ska komma de närmsta dagarna nu.
Mitt mail till dem med min adress måste ha fastnat i något skräppostfilter eller nått.
De hade iallafall inte fått det, men nu har de min adress och jag vet att paketet är iväg skickat. :)


Imorgon är det Fredag igen och då myser vi igen - visst?!
Här ska det mysas med att få hämta hem en tjej som varit med skolan i Norrköping tre dagar och fått lära sig köra traktor och fyrhjuling. 
Längtar så otroligt mycket efter min stora tjej nu!
Men imorgon får jag krama på henne igen.


Kram på er också!

1 kommentar:

  1. Har varit inne och kollat runt på Leilas men har hållit fingrarna borta från att klicka hem en massa fina saker. Men håller med dig att kastrullen är superfin.
    Ha en fin helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!