fredag 23 mars 2012

Bell & Frill



Det är inte några nya husdjur eller så....
nej det är två av Beach house mjuka gosiga nattlinnen.


Bilder lånade från Nordljus

Nattlinne Bell vit och Frill soft pink.

Skulle göra nästan vad som helst för att få krypa in i ett av dessa fina nattlinnen och lägga mig och sussa gott nu.
Är helt galet trött efter en vecka med många sena dagar och mycket olika intryck.

Igår var jag så trött så när jag var och handlade höll jag på köra in med kundvagnen i en bil.
Till saken hör att jag ropar till och min dotter tar tag i vagnen och styr undan den. Jag tar några snedsteg och ser sedan i ögonvrån att ägaren till bilen precis kommit upp bredvid bilen.
Oooopps! :)
Undra om han funderade på om jag inte var helt nykter, ha ha ha.

Så ikväll får det bli en tidig kväll och imorgon har jag bestämt att jag ska vakna pigg och utvilad.

Vi ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!