fredag 21 december 2012

Paketinslaging






Klappat och klart

Idag har jag slagit in de sista julklapparna...tror jag. :)
Det brukar alltid bli så att jag kommer på några sista minuten klappar som jag bara mååååste köpa.
Älskar verkligen att ge bort gåvor till nära och kära!
Sedan att det är lite fint inslagna också tycker jag säger en hel del om tanken och känslan bakom dem.


Kreativt kaos




Ha ha, jaaa så här rörigt kan det alltså bli innan jag är färdig med allt "inslagande".
Det är ju hur kul som helst det här!!












...och till mammas gullegris...




Samtliga inslagna med galet massa kärlek!

Det var några av alla de paket jag knåpat ihop idag.
Hoppas nu innehållet blir uppskattat också. ;)


Stressa lugnt nu!
puss

2 kommentarer:

  1. Så vackra paket du gjort.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen fantastiskt roligt att slå in och få fina paket. Mina blev ett enda hafsgöra i år. Eftersom jag var så in i bänken sen med allt :) Men innehållet verkade vara till belåtenhet ändå :)

    Önskar dig en härlig fortsättning på julhelgen!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!