tisdag 18 december 2012

Fuck cancer, in the name of Juno!





När julklappar inte känns så viktigt

För några dagar sedan fick min bror och min svägerska veta att deras vänners lilla dotter Juno drabbats av Akut Leukemi. Det helt ofattbara kom som en chock för alla, och framför allt deras familjer.

Det har nu skapats en Facebook-grupp, av Junos farbror, 
som heter just "Fuck cancer, in the name of Juno".






Försöker skriva något men alla ord känns överflödiga. 
Tårarna rinner utmed mina kinder när jag tänker på vad de går igenom. Vet inte riktigt vart jag ska börja.
Men det jag vet är att jag vill hjälpa familjen så gott jag kan, och därför skriver jag detta inlägg.
Varje litet bidrag är välkommet till familjen...


Min familj och vänner kommer i år få sina julklappar i form av en gåva till Juno.


Var rädda om varandra!



1 kommentar:

  1. Det mest vidriga, vedervärdiga. Den överjävliga sjukdom som kastar omkull hela tillvaron. Fuck den!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!