fredag 25 maj 2012

Havstoner




Nedräkningen har börjat

Nu är det inte långt kvar tills jag och min kära mor drar iväg mot Kroatien.
Snart är det dags att börja packa resväskorna och som vanligt har man inga kläder att ta med. Fast ändå brukar det bli alldeles för mycket som får följa med. Konstigt det där?!!

Hittade något med så härliga havstoner när jag sprang in på Lindex idag. Tänkte att det kunde vara skönt att ha något att dra på sig över bikinin på väg till poolen.
Får hoppas ingen hoppar på mig i tron om att jag är poolen, fniss.


Bild lånad från Lindex.se



Shoppsade lite mer "bra att ha" saker också.
Brukar inte ha vattenfast mascara, men nu ska det få testas.
Hittade också ett så fint nagellack från Essie som ska vara riktigt bra. 
Ska få gå igenom en riktig test det med.
Och så ett hårvax till kaluffsen.





Nu ska bästa lillebror med familj komma på besök, så här fixas och donas det med mat och fikaförberedelser.
Leif håller som bäst på att koka ihop en whiskeysås.
Jag har snott ihop en cheescake och en chilisås.
Matilda har gjort sallad med bland annat mango i.....mums!
Sedan ska det grillas lite och mysas i massor.

Cheescaken tänkte jag att vi ska få avnjuta med lite...



Önskar er en fin start på helgen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!