onsdag 23 maj 2012

Egentid

Det är bäst att passa på...

Sitter just nu i bilen och väntar på att Maja's träning ska sluta. Lillgumman tränar idag på stora Norrporten arena där det nu börjar strömma till en hel del mer eller mindre kända grabbar. Tror bestämt GIF Sundsvall också tänker träna lite ikväll.

Själv passar jag på att njuta i lugn och ro av ett nr Lantliv. Inte fel alls. :)

Tusen tack för alla fina kommentarer jag fått gällande mitt avhopp från skolan. Jag blev så rörd och alldeles lycklig över vad underbara ni är!

Puss på er!
Jeanette


3 kommentarer:

  1. Skönt att sjunka ner med en bra tidning
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Den stunden är den bästa stunden. Njuuuut!
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Jag vill springa in och önska dig en trevlig helg!
    Kramkram

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!