lördag 15 oktober 2011

Bloggen 1 år!



Grattis min lilla blogg!

Eller är det mig själv jag ska gratulera som har lyckats hålla i mitt bloggande i ett helt år?
Det känns verkligen inte som att det är ett helt år sedan jag startade upp min blogg, mer som några månader bara.
Men det är fortfarande lika roligt, om inte roligare. Den ger mig så väldigt mycket. Till exempel när jag får fina och roliga kommentarer och framför allt alla "bloggvänner" som jag har fått under det här året.

Kan se att jag med detta inlägget gjort 394 inlägg vilket betyder att jag bloggat nästan varje dag och ibland flera gånger per dag. Sista tiden har det blivit lite glesare mellan inläggen men det ska bli bättre med det.


Mitt första inlägg var väldigt kort och innehöll inte ens en bild, men detta rättades snabbt till. :)
Jag valde att inte ha en enda inriktning på min blogg då jag tycker det är roligt att skriva om lite allt möjligt och framför allt för att jag vill ha den lite som en dagbok.

Ett av mina tidiga inlägg fick alltså bli en stickbeskrivning på hur man gör sina egna disktrasor.

Jag gillar också inredning och Feng Shui så några inlägg om den läran har det också blivit.
Några mode inlägg har jag också haft.

Jag skulle kunna prata om detta länge länge men ni som vill se vad jag skrivit tidigare i bloggen får gärna titta in i bloggarkivet.


För att fira bloggens 1-års dag kommer jag lite senare i dag ha en jättefin tävling - Missa inte den! ;)

Önskar nya och gamla bloggvänner välkommen till ett nytt bloggår tillsammans med mig!

2 kommentarer:

  1. Hejsan


    Grattis till ett år!!!!
    Med Önskan Om massor med år!

    Ha en fin dag
    Sussi

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!