fredag 21 oktober 2011

Då var det dags igen




Godkväll!

Så var det dags för fredagsmys igen, känns som det var igår faktiskt.
Men det var gått en hel vecka och mycket har hunnits med. Igår var det föräldramöte som stod på agendan. Besökte Prolympias nya lokaler och jag är imponerad - Riktigt snyggt!
Hann inte med att titta in här något igår, men jag får försöka ta igen det i helgen istället. 

Kom på att jag lovade att visa min hallbänk när även den övre hyllan var klar.
Det har den varit ett tag nu tack vara min underbara man. Tack älskling!
Så här kommer nu en före och efter bild...

Före



Efter



Lite dåligt foto men det är taget nu ikväll så ljuset var inte det bästa.
Har ni sett! Min urtjusiga Odd Molly jacka hänger där, och jag är så lycklig.

Men nu har jag visat hur slutresultatet blev i allafall, och jag känner mig väldigt nöjd.


Nu ska jag titta vidare på Idol och slappna av.
Vi ses imorgon bästa bloggisar!

1 kommentar:

  1. Snyggt! Blev jättebra. Tänk vad lite färg kan åtstadkomma. Kramar Kicki

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!