fredag 28 juli 2017

Jag vill ju bara ha lite sol



När önskningar slår in - på sätt och vis


Idag har vi haft en grå och regnig dag här i lilla "byn".
Det är sådana dagar som det faktiskt är heeeelt okej att tillbringa inne på kontoret och arbeta lite.
Ännu bättre hade det varit att få vara hemma, tända en brasa och ligga på fårfällarna framför kaminen och läsa en bra bok.
Men trots att jag på något vis älskar sånt här mysväder så har jag längtat efter solen idag.

När jag sedan kommer hem efter jobbet och tar svängen förbi brevlådan så blir jag överlycklig när jag ser att jag har fått månadens Glossybox! Yay!



Tänk att en liten låda kan höja humöret så mycket! :)
Sååå himla spännande varje gång att få öppna boxen och se vad som finns i den.

För de som inte vet så är detta en box som man prenumenerar på och som dyker upp en gång i månaden fylld med ca 5 olika skönhetsprodukter.
Värdet på det som finns i brukar överstiga kostnaden för boxen, som är 139:-,  flera gånger om.
Och jag tycker det är jättekul att få möjligheten att testa lite nya saker som jag aldrig skulle ha kommit i kontakt med annars.

Sedan hör det till saken att jag Ä L S K A R att öppna paket också!
Min familj hävdar att jag kan vara den nyfiknaste som finns... Bjäffs säger jag! 
Fast om jag ska vara ärlig så har det nog lite rätt ändå...men det säger jag inte så högt. ;)

Nä men nu tar vi väl och kikar vad den här boxen har att bjuda på då...




Men Titt!!
Här kommer ju solen som jag beställt, men i form av en fin blå låda.




Snart får vi se vad det är för godbitar som gömmer sig där under det fina, prassliga, blå silkespapperet...




En hel del smått och gott!
Och denna gång var ALLA produkterna i originalstorlek.
Värdet var visst drygt 850:-!! Crazy! :)




Innehållet

Rodial "suede Lips Big Apple" - En krämig läppenna i fin somrig färg

Ziaja "Natural Olive Anti-Wrinkel Cream" - Dagkräm som motverkar torr hud och fina linjer

Glazel Visage "Bronzer No.13 - Härlig bronzer som kan användas  på pannan, näsan, skuldror eller varför inte som en lätt ögonskugga

Rocketfresh "antibacterial Handgel" - Perfekt liten handsprit att ha med i handväskan

Luxie Beauty "Luxie Onyx Noir Small Contouring Face Brush 512" - En contouringborste som känns supermjuk och blir perfekt till bl a highlighter mm.

...sedan kan ni även se en liten bonustest som ligger där i mitten av lådan. Den har jag inte hunnit läsa så mycket om, men det verkar i allafall vara en dagkräm av någon slag.


Tycker du också att det skulle vara skoj att få en sån här hemlig låda varje månad så hoppa in HÄR
...och beställ en prenumeration du med. ;)

Det är ju en perfekt grej att önska sig i present eller julklapp också.
Själv fick jag en 12 månaders prenumeration av min älskling i julklapp förra året. Tror jag får göra det till en vana att önska det varje år för jag har ju julafton en gång i månaden nu, haha!


Nej nu ska jag krypa upp i soffhörnet, mumsa på lite nötter och något gotti gott att dricka.
Sedan ska jag njuta av fredagskvällen så mycket jag bara kan!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!