tisdag 12 juni 2012

Bilder från Kroatien





Rummet

Nu har jag suttit och tittat igenom mina bilder för att kunna visa er lite fler pics från härliga Kroatien.
Jag tänkte börja med att visa några bilder av vårt hotellrum.
Vi fick ett jättefint och rymligt rum som vi stortrivdes i.




Badrummet var härligt stort med både badkar och separat dusch.
Handdukarna var nya kreationer varje dag. :)
Balkongen var också stor, men tyvärr hade vi inte havsutsikt. Inte för att det gjorde mig något...men ändå.

Här nedan ser ni rummet från en annan vinkel.




Till vänster är ytterdörren, rakt fram garderoben och till höger ser ni ingången till toaletten.
Det var vårt rum det.


Natur

Fotade en hel del naturbilder också, mest blommor faktiskt.




Till sist...

Kontraster

Såg så mycket olika kontraster när vi promenerade omkring så jag fick för mig att fota några.




Lite skillnad på dessa hyreshus va?!







Liten båt









        


             Stoooor båt









Charmigt hotell och modernt hotell





Stort shoppingcentrum


Mini market




Det var allt från Kroatien det!
Nu ska jag försöka komma tillbaka till vardagen igen och bjuda på lite bloggande "här och nu" i stället.

Hej hopp!

4 kommentarer:

  1. Det verkar ha varit en toppenresa i allafall. Ert hotellrum ser jättefint ut.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig resa ni verkar ha haft! Jag blir inte ett dugg avundsjuk... =)

    Må så gott!

    SvaraRadera
  3. ni åkte ju rätt vecka...har ju varit rena hösten...*ler

    Ser ut som ni haft det jättefint: har själv bara varit i Dubrovnik men återvänder gärna till kroatioen och det fina vattnet som finns därnere.

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  4. Ser jättefint ut! Verkligen! Allt har antagligen varit bättre än här hemma, där vi ju går mot höst. Vi funderade länge på att åka till Kroatien detta år. Sen funderade vi länge på Italien och Venedig. Men det blir Västervik (!) Så kan det gå...

    :)

    Kramar

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!