onsdag 29 februari 2012

En fin dag

Ännu en bra dag på skolan har svischat förbi. Har nu börjat med en av mina uppgifter och det är riktigt intressant.

Har fått vara med om när en elev fått en riktig aha-upplevelse när jag förklarade en matematikuppgift. Den känslan när de lyser upp och man ser hur det bara flyter på sedan är heeeelt oslagbar. :)

Lyckades också ta mig ut på en liten löprunda ikväll så nu myser jag i soffan, nyduschad med en kopp te och omgiven av små Skylanders gubbar.

Kramar
Jeanette


2 kommentarer:

  1. Låter fint! Skylanders skriver du...har ni sånt hemma hos er? Yngste sonen önskar sig något som heter så till Wii-spelet, men jag fattar inte vad det är. Ett spel fattar jag ju, men sen säger han att han vill ha gubbar till spelet??? Men man kan väl inte stoppa in flera gubbar i Wii-spelet????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jomen det är precis det man kan. ;) Som du ser på bilden så står en gubben på en platform. Platformen synkas trådlöst mot wiiet. Om man byter gubben på platformen så byts den i spelet också. :)

      KramKram

      Radera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!