onsdag 20 september 2017

PLEASE!


Bild lånad från Country-dreams

Fler hjärtan!

Nu var det ett tag sedan sist jag skrev, men jag kommer iallafall ihåg att jag lovade att nästa inlägg skulle innehålla mer hjärtan.

Som ni säkert listat ut av bilden här ovanför så kommer det handla om jeans idag.
Och inte vilka jeans som helst utan Please jeans. :)

Har länge funderar på att köpa ett par då jag hört så mycket gott om dem.
De skulle visst vara jättesköna, och att de sedan också är snygga gör inte saken sämre precis.
 Som pricken över i't har de dessutom ett hjärta på bakfickan.

Sagt och gjort så slog jag till på ett par i en storlek som jag tänkte borde kunna passa mig.
Men den besvikelsen när jag drar på mig dem och inser att jag inte kommer kunna knäppa knapparna...
Spelar ingen roll hur mycket jag försökte dra in magen så blev det likt förbaskat en glipa kvar.
La mig på sängen och försökte - men icke!
Det var bara att inse att där och då skulle jag inte få använda mina nya jeans. De skulle få bli inlagda i garderoben bland ett gäng andra jeans och få ligga där och känna sig oduglig.
Kanske skulle de få komma ut en vacker dag, men det kändes väldigt ovisst.
Sååå himla ledsen...både jag och jeansen skulle jag vilja påstå! :(

MEN...precis i samma veva så hade jag bestämt mig för att ta bort socker och snabba kolhydrater ur kosten då jag märkt att det är två saker som påverkar min värk som jag får i kroppen.
Så jag lyckades faktiskt få med mig både dotter och "gubbe" på det tåget och redan efter några dagar känner jag att jag, förutom att jag mår sååå mycket bättre, blivit lite mindre. Woohoo!

Tänker att jag ska testa byxorna för att se hur mycket jag har att jobba på tills de äntligen ska få komma ut ur garderoben...men titt vad som hände!!



Jag kom i dem!!!

Alltså den lyckan när jag bara glider i jeansen och knapparna sedan går att stänga lätt som en plätt! :)

Nu är detta en månad sedan och vi har bland annat hunnit med en resa till Kreta, vilket resulterade i att en hel del onyttigt slunkit ner.
Men väl hemma igen så är vi åter inne på rätt väg igen...
...och byxorna passar fortfarande. 

Ja de har nästan blivit lite stora nu, haha! 
Men det känns som ett rätt angenämt problem ändå tycker jag.



Har sett att de har en hel del Please jeans till riktigt bra pris inne hos Country-dreams just nu, om någon skulle ha blivit sugen. ;)
Klicka in här och kika vettja!

Ja det var alltså det som jag skulle berätta om som var något med ett litet hjärta som gjort mig lite extra varm och lycklig i mitt eget hjärta på senaste tiden.

Natti natt <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!