måndag 24 mars 2014

Livsviktigt!




Hej hopp!

Tror inte jag är ensam som bara älskar den där första koppen kaffe på morgonen. Är allt lite kär i min kaffemaskin som förser mig med det godaste kaffet jag vet - varje morgon! :)
Helt underbart att bara ställa dit koppen, trycka på knappen och sedan känna hur den ljuvliga doften från nymalet kaffe sprider sig ända in till min kaffekänsliga näsa som precis fått lite puder på sig i morgonbestyren.

Färdigfixad inför en dag på kontoret är det sedan skönt att få krypa upp i soffan med kaffekoppen och filura lite över dagen som komma skall.




Det är verkligen inte dumt att få börja dagen på detta vis.
Jag blir så glad, och promenaden till jobbet går sedan som en dans.

Här en liten selfie från morgonen...



Så här ser alltså bloggerskan ut just nu.
Mörkhårig, i stort behov av en klippning och med en hemsk utväxt som måste fixas - pronto


Önskar er alla en underbar kväll...för det ska jag ha. ;)

PUSS!

1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!