fredag 4 januari 2013

Rea hos Tintinstyle





Hejsan hoppsan!

Måste bara tipsa om Tintinstyle's finfina REA.
Den här klänningen från Desigual är så där tokhärlig, en sån som man blir glad av.

Satt och kikade runt och hittade såklart väldigt mycket som jag lätt skulle ha kunnat klickat hem.
Men jag ska försöka att inte shoppa något nu på ett tag. Så då tänkte jag att jag kunde tipsa er istället, kanske någon annan kan få ett litet shoppingsug stillat.

Det här skulle jag lätt vilja ha i min garderob!
Eller vad säger ni?





Ponchon från oddmolly är helt bedårande. Under den en fin underklänning/klänning, också den från oddmolly. Riktigt läckra leggings från by Malene Birger med skinndetaljer gör outfiten genast lite tuffare. 
På fötterna ett par UGG's som både ser varma, sköna och snygga ut.
Pricken över i:et är väskan från Campomaggi, som dock inte är på REA men som väcker mitt väskbegär omgående.


Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Var i Sthlm i slutet av nov på kurs. Hittade Designul på Åhlens o blev helt frälst jag o min kollega. Jag blev 1300 fattigare o ville ha fler kreationer än 2. Pernilla;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det! Så härligt roliga men samtidigt snygga. :)

      Kram kram

      Radera
  2. Å klickade hem lite tjusigt därifrån i går, är ju lixom stört omöjligt att låta bli :-)

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!