torsdag 23 augusti 2012

Can Can





Som en dans...

...går det att shoppa lös inne hos den fina web-shoppen Can Can interiör.
De har nämligen 40% rabatt på allt som finns i deras lager.
Alltså jag skulle lätt kunna bränna lönen där, men med en Londonresa i antågande så får jag hålla i börsen lite.

Men kolla in den fina Art printen, den vackra Marockanska vasen, den stora härliga och supersnygga mattan och en korgstol att dö en smula för.





Tänk att sedan matcha detta med ett så snyggt och rustikt bord som detta...

Lite höstkänsla på allt ser jag nu. Det är väl bara att inse att sommaren är slut och den mörka och mysiga hösten kommer på besök igen. 

Men hur det än är så gillar jag hösten massor.
De härligt färgade träden, den fräscha klara luften och mörkret som ger oss tillåtelse att tända en massa ljus och krypa upp i soffan som är fylld med gosiga kuddar och plädar.
Mysigt ska det vara....det gillar jag. :)


Kram


Alla bilder är lånade från Can Can Interiör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!