fredag 11 maj 2018

Smygpremiärat lite




BASTARD BURGERS


Ikväll har vi varit på smygpremiär på Bastard Burgers som nu slagit upp portarna här i Sundsvall.
Det blev en rolig kväll med så mycket goda burgare, pommes, shakes mm så det var inte klokt!!
När det ena tog slut så stod det något nytt framför oss sekunden efter, haha!

Jag har svårt att utse någon riktig favorit men London eller New York ligger bra till i alla fall.

Men högst poäng i kväll får nog ändå den här Oreo shaken...




Oh my, så galet god den var!!!


Vill också passa på att tacka min vän och före detta kollega för en fantastiskt rolig kväll samt önska honom och hans gäng ett stort lycka till!!

TACK RENZO!!







Här kommer lite mer bilder från kvällen...














Goa och glada grabbar! :)


Och så MENYN förstås.




Helt klart värt ett besök tycker jag!
Jag kommer tillbaka, men då tror jag att det räcker med EN burgare och kanske eventuellt lite sötpotatis pommes.
För så här mätt som jag är just nu var det länge sedan jag var. 
Tror inte jag behöver äta något förrän kanske möjligtvis till middagen imorgon, haha!

Tusen tack Bastard Burgers för ikväll!
Vi ses snart igen!




Natti natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!