onsdag 23 februari 2011

Tänker mer än jag säger

Ibland så tänker jag mycket mer än jag säger och det kan bli väldigt märkliga meningar, fniss.

Som i förrgår när jag skulle gå till min svägerska E och hjälpa henne med hennes stickning.
Hon var färdig så det hon stickade skulle bara maskas av.
Hon har stickat en disktrasa som jag brukar göra och som ni hittar mönster till här.



Det som blev lite tokigt var när jag skulle tala om för L vart jag skulle gå och vad jag skulle göra, fniss.

Jag säger:
 - Jag sticker till E och hjälper henne maska av disktrasan jag!

Ni kan tro att han såg ut som en fågelholk, ha ha ha.
Som tur var så är han van vid att jag gör så där ibland, så han blev nog inte alltför förvånad.

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Haha! Ja, här hemma är det fler än katten som får mask ;P

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!