lördag 11 december 2010

Tillbaka igen =)

Oj, vad konstigt det kändes att inte vara inne på bloggen någonting igår!
Jag fick ligga nerbäddad här hemma med huvudvärk, ont i halsen och kroppen.

Nu är, tack och lov, huvudvärken försvunnen men halsontet och värken i kroppen kvarstår.
Känner mig med andra ord allmänt hängig

I eftermiddag har min mellantjej match så då ska jag försöka ta mig iväg och titta, men innan dess ska jag nog bara kura hemma och inte göra så mycket alls.

Om jag får lite ork så ska jag ta tag i julkortstillverkningen som jag har planerat.
Har redan börjat lite smått, men två kort är liiiiite lite. :)


Dags för en kopp varmt te med lite honung i. ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!