lördag 25 december 2010

Julklappar

Ååå vad jag älskar att få ge gåvor!
Det är det absolut bästa med julen när man får ge presenter till de nära och kära.
I år gav jag mina närmaste en gåva ifrån SOS-barnbyar, det var bl a godnattkramar, sagostunder, lek & bus mm mm.
En gåva som värmer långt in i hjärtat. <3

Själv fick jag en hel massa olika saker, så lite snäll hade jag tydligen varit. ;)
Här är ett litet smakprov på några av alla jättefina saker jag fick.


Fick bland annat en jättefin ljuslykta av min mamma också som jag ska visa er vid ett annat tillfälle.

Tusen tack till min underbara familj!!!

Idag har jag mest softat heeeela dagen lång.
Det har varit så skönt och välbehövligt för i morse kunde jag knappt svälja, så ont i halsen hade jag.
Måste verkligen försöka vila mig frisk så jag kan komma igång med träningen, för tiden bara rusar iväg nu.
Fick ju jättefräsiga glasögon samt varma strumpor så nu ska skidåkningen tydligen gå som en dans. :)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!