torsdag 2 december 2010

Jag är i Toppform!!

Tror knappt det är sant, men jag fick faktiskt förmånen att gå och lyssna på Blossom igår kväll.
Min underbara älskling hade fixat så jag fick följa med på denna kväll som vart helt suverän.

Oj vilken inspiration det gav, och vad mycket tänkvärt som sas!
Det är så skönt när det gång på gång under kvällen visar sig att jag tänkt rätt i mycket.

Några AHA-upplevelser fick jag också, som när Linus Johansson förkastar träning för olika delar av kroppen.
Kroppen är EN enhet och inte en hel massa olika delar.
Efter hand under hans föredrag så faller pusslebitarna på plats en efter en och jag kan bara erkänna att - Ååååå så rätt han har i sitt tänk.

Kvällen avslutades med attitydexpert Johan Plate som var heeeelt underbar.
Jag skrattade nästan konstant men samtidigt som han var underhållande fick han verkligen fram sitt budskap.
En bra mix - hitta balansen - är det som gäller för att vi ska må bra.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om denna fantastiskt inspirerande och givande kväll men då skulle ni säkert bli less.
Blossom har nu sett till så jag ÄR i Toppform - så nu ni, Tjejvasan...here I come!!!! =) 

TUSEN TACK!!! till min underbara mamma som i all hast ställde upp och var både barnvakt och skjutsade tjejerna till träningarna så att jag kunde få gå på detta.
Jag är lyckligt lottad som har dig! ;)

Vi fick förresten med oss en Goodiebag hem också. I den fanns en hel del fina saker men också lite "märkliga". hi hi. Jag lovar att visa mer av detta i em eller imorgon. ;)

Ha nu en helt underbart vanlig dag!

Ps: Bilden på Blossom är lånad ifrån Blossom Magazine.

1 kommentar:

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!