onsdag 13 juli 2011

Önskelista

























Snart födelsedag

Självklart får jag frågor från mina nära och kära om vad jag önskar mig.
Därför tänkte jag göra det lite enkelt för dem. :)
Här är alltså lite av de saker jag just nu kommer på att jag önskar mig.

* Cykelskor - Rosebike
* löparsockar - Stadium
* Träningslinne BetterBodies - Budo & Fitness
* BetterBodies Hoodie - Budo & Fitness
* Attlingsmycke - Efva Attling (presentkort på 925)
* Nattkräm Exuviance - Neostrata
* Cykelhandskar - Rosebike
 * Kettlebell 16kg - Budo & Fitness

Det var lite tips, men det jag blir allra gladast för är om jag får lite besök på min dag.


Är så fruktansvärt trött nu, kan inte förstå vad det beror på.
Därför ska jag strax hoppa i säng så jag får min välbehövliga sömn.
Men vi ses imorgon!

Godnattkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!