torsdag 22 september 2011

Inne väder

Lite "rester" från igår.


Dripp dropp

Regnet har öst ner utanför fönstret idag, några uppehåll har det varit men det har mest varit ruggigt väder.
Perfekt väder för att sitta i soffan och läsa. Nu blev det till att läsa studentlitteratur och inget annat, men det var rätt mysigt det också tillsammans med en kopp te.
Några vändor ner i tvättstugan hann jag också med men den lilla rackarns torktumlar'n slutade helt plötsligt att fungera. Det var mindre bra då jag inte kunde hänga tvätten ute i regnvädret.
Får skicka ner min lilla mekaniker sedan så löser det sig nog.

Tog tillvara på lite av gårdagens dekorationer och la i en skål. Härliga färger som man blir lycklig av så här i höstmörkret.

























Visst är det skoj med färg? Det piggar upp och man blir på jättebra humör.
Fast ibland är det skönt att ha det lugnt omkring sig också. Det är det som är så finurligt med snittblommor att man kan ändra allt efter humör.




Hoppas att denna bild ska locka fram solen tills imorgon, fast då ska jag ju sitta inne på Miun med min studiegrupp och plugga. Inte helt fel det heller egentligen, men visst vore det ljuvligt att få vara ute om det är fint väder. 

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att just DU vill lämna ett meddelande till mig! ;) KRAM!